Ankara Seo

  • ANKARA SEO
  • GOOGLE ADS
  • SOSYAL MEDYA
  • DİĞER HİZMETLERİMİZ
    • Özgün Web Tasarım
    • Sosya Medya
    • Mobil Uygulama
    • E-Ticaret Paketleri
    • Yazım ve Programlama
    • Grafik Tasarım
    • Logo Tasarım
    • Cinemaximum Video
    • Adwords Hizmeti
    • Domain Hosting Hizmeti
    • Viboard
    • Marka Tescili
    • Digital Katalog
  • SEO PAKET FİYATLARI
  • BLOG
  • İLETİŞİM
  • Home
  • Genel
  • Tıklama Başı Maliyet Nedir?

Tıklama Başı Maliyet Nedir?

Tıklama Başı Maliyet Nedir?

by KYC Şti. / Pazartesi, 30 Ekim 2023 / Published in Genel

Tıklama Başı Maliyet (Cost Per Click – CPC), çevrimiçi reklamcılık ve dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan bir terimdir. CPC, bir reklamverenin belirli bir reklam kampanyası veya reklam gösterimi için ödediği her tıklama başına maliyeti ifade eder. Yani, bir reklam yayınlandığında ve bir kullanıcı reklama tıkladığında, reklamverenin bu tıklama ne kadar ödeme yapması gerektiğini belirler.

CPC’nin hesaplanması kampanya türüne, reklam platformuna ve reklamverenin belirlediği bütçeye göre değişebilir. Genellikle şu şekilde hesaplanır:

CPC = Reklamverenin Ödediği Toplam Maliyet / Tıklama Sayısı

Örneğin, bir reklamveren Google Ads kullanarak bir reklam kampanyası yürütüyorsa ve kampanyonun toplam maliyeti 1000 TL ise, aynı kampanya için alınan toplam tıklama sayısı 200 ise, CPC şu şekilde hesaplanır:

CPC = 1000 TL / 200 tıklama = 5 TL

Bu durumda reklamveren, her bir tıklama başına 5 TL ödemiş olur. CPC, reklamverenin bütçesini kontrol etmesine ve reklam kampanyasının etkinliğini değerlendirmesine yardımcı olan önemli bir ölçüttür. Ayrıca reklam platformlarında rekabet düzeyi, anahtar kelime seçimi ve hedef kitlenin davranışları gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir.

  • Tweet

About KYC Şti.

What you can read next

E-A-T (Uzmanlık, Yetkililik, Güvenilirlik) SEO stratejisinde nasıl kullanılır?
Web Tasarımında Trendler: Modern Görünümlü ve Kullanıcı Odaklı Tasarımlar
Web Tasarımında Dijital Doğa Keşif Merkezleri: Sanal Ekosistemler ve Çevresel Farkındalık

SON YAZILAR

  • Finans sektöründe SEO dikkat edilecek hususlar

    Finans sektöründe SEO çalışmaları yaparken dikk...
  • Finans firması için SEO

    Finans firmaları için SEO stratejisi, güvenilir...
  • Finans kuruluşu için SEO

    Finans kuruluşları için SEO (Search Engine Opti...
  • Elektronik sektöründe SEO dikkat edilecek hususlar

    Elektronik sektöründe SEO stratejisi oluştururk...
  • Elektrik firması için SEO

    Elektrik firması için SEO stratejileri, potansi...

Son Yorumlar

    ARŞİV

    • Mart 2024
    • Şubat 2024
    • Ocak 2024
    • Aralık 2023
    • Kasım 2023
    • Ekim 2023
    • Eylül 2023
    • Ağustos 2023
    • Temmuz 2023
    • Haziran 2023
    • Nisan 2023

    KATEGORİLER

    • Anahtar Kelime Doldurma
    • Arama Hacmi ve Relevans
    • Backlink Oluşturma
    • Genel
    • Güncel SEO Tiyoları
    • Hedef Kitlenizin Dilini Kullanın
    • Rekabet Analizi
    • Resim ve Video Optimizasyonu
    • SEO Anahtar Kelimeler
    • SEO Dikkat Edilecek Başlıca Hususlar
    • SEO Kaliteli İçerik
    • SEO Site İçi Yapı
    • SEO Takip ve Analiz
    • SEO Teknik Optimizasyon
    • Sezon ve Trendlere Uygun Anahtar Kelimeler
    • Site Haritası
    • Sosyal Medya Entegrasyonu
    • Ürün veya Hizmet İsmi
    • Uzun Kuyruk Anahtar Kelimeler
    • Web Sitesi Analiz ve İzleme
    • Web Sitesi Güncel Olması
    • Yerel Anahtar Kelimeler

    Anahtar Kelime Doldurma Arama Hacmi ve Relevans Backlink Oluşturma Güncel SEO Tiyoları Hedef Kitlenizin Dilini Kullanın Kullanıcı Deneyimi Mobil Dostu İçerik Nasıl Olmalıdır? Rekabet Analizi Resim ve Video Optimizasyonu seo SEO'da Sesli Arama Önemi SEO Kaliteli İçerik seo nedir? SEO Site İçi Yapı SEO Stratejileri Nelerdir? SEO Takip ve Analiz SEO Teknik Optimizasyon Sezon ve Trendlere Uygun Anahtar Kelimeler Sosyal Medya Entegrasyonu Uzun Kuyruk Anahtar Kelimeler Web Sitesi Analiz ve İzleme Web Sitesi Güncel Olması Yapay Zeka SEO'da Nasıl Kullanılır? Yerel Anahtar Kelimeler Yerel SEO Nedir? Ürün veya Hizmet İsmi

    ANKARA SEO

    HIZLI MENÜ

    • ANKARA SEO
    • GOOGLE ADS
    • SOSYAL MEDYA
    • DİĞER HİZMETLERİMİZ
    • SEO PAKET FİYATLARI
    • BLOG
    • İLETİŞİM

    HİZMETLER

    • Özgün Web Tasarım
    • Yazım ve Programlama
    • Logo Tasarım
    • Marka Tescili
    • Mobil Uygulama
    • Sosyal Medya
    • Viboard

    HİZMETLER

    • Adwords Hizmeti
    • Cinemaximum Video
    • Digital Katalog
    • Domain Hosting Hizmeti
    • E-Ticaret Paketleri
    • Grafik Tasarım

    İLETİŞİM

    Fidanlık Mh. Mithatpaşa Cd. No:39/14 Kızılay/Cankaya/Ankara
    Tel: 0312 429 0298
    Mail: info@ankaraweb.com.tr

    © 2000 Ankara Web Tasarım | All rights reserved.
    TOP